Search

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky Palawi Club, sekcia Japonská ikebana
prevádzkované spoločnosťou Palawi Club s.r.o., zapísanej v OR Bratislava III., oddiel s.r.o., Vl. Č. 63889/B, so sídlom Smrečianska 41, Bratislava

Vážení klienti!
Sme radi, že ste sa rozhodli využiť služby Palawi Club.
Našou snahou je poskytovať služby v súlade s naším predmetom podnikania v čo najvyššom štandarde. Touto cestou si Vás dovoľujeme požiadať o preštudovanie nasledujúcich Všeobecných obchodných podmienok objasňujúcich vzťah medzi klientom a Palawi Club, s.r.o. (ďalej len „Palawi“) s cieľom informovať Vás o podmienkach nami poskytovaných služieb.

  1. Právny vzťah medzi Palawi a klientom vzniká v okamihu Vašej objednávky služieb Palawi a jej akceptácie z našej strany.
  2. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každej zmluvy (dohody) a objednávky, predmetom ktorej je záväzok poskytnúť klientovi určité služby a záväzok klienta uhradiť za poskytnuté služby dohodnutú cenu.
  3. Platí predpoklad, že klient sa s týmito VOP oboznámil, ibaže preukáže, že prístup k nim bol obmedzený prípadne zamedzený zavinením Palawi.
  4. Osobitné podmienky klienta môžu byť akceptované iba v prípade, keď budú výslovne vopred písomne dohodnuté.
  5. Tieto VOP sa stavajú pre Palawi záväznými dňom ich zverejnenia a pre klienta okamihom objednania služby.

I. Definícia pojmov

Pre účely tejto zmluvy sa rozumie:

  1. Zmluvnými stranami sú Palawi a klient/skupina.
  2. Dohodou sa rozumie objednaná služba v Palawi na základe telefonického hovoru, e-mailom, online objednávkovým formulárom, osobne alebo prostredníctvom tretej osoby a potvrdenie objednávky zo strany Palawi.
  3. Službou sa rozumie akékoľvek služby poskytované zo strany Palawi v súlade s jeho predmetom podnikania.
  4. Individuálnym klientom sa rozumie spravidla 1 až 2 osoby, ktoré si spoločne objednajú alebo rezervujú služby v Palawi v rovnakom termíne.
  5. Skupinou sa rozumie spravidla 3 a viac osôb, ktoré si spoločne objednajú alebo rezervujú služby v Palawi.
  6. Podujatím sa rozumie spoločná akcia, ktorej sa zúčastňuje väčší počet osôb a ktorá je spojená s poskytovaním viacerých druhov služieb či už v priestoroch Palawi Club alebo v priestoroch klienta.
  7. Organizátor podujatia je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá organizačne, technicky alebo iným spôsobom zabezpečuje podujatie v mene alebo v prospech klienta a za tým účelom vstupuje do zmluvného vzťahu s Palawi; ak nie je dohodnuté inak, platí, že objednávateľ podujatia (klient) je jeho organizátorom.
  8. Okamihom úhrady je moment, kedy je Palawi umožnené disponovať s uhradenými finančnými prostriedkami, t.j. dňom ich pripísania na účet Palawi, prevzatím v pokladni a pod.
  9. Škodou sa rozumie skutočná škoda a ušlý zisk. Škoda sa nahrádza v peniazoch.

II. Uzavretie zmluvy

  1. Uzavretím zmluvy sa rozumie dohoda uzatvorená medzi Palawi a klientom o poskytovaní služieb.
  2. Uzatvorením zmluvy sa Palawi zaväzuje zabezpečiť klientovi služby v dohodnutom rozsahu a kvalite, pričom klientovi súčasne vzniká povinnosť zaplatiť Palawi dohodnutú cenu a nahradiť prípadnú škodu, spôsobenú klientom v súvislosti s čerpaním služieb.
  3. Zmluva vzniká potvrdením objednávky /rezervácie/ klienta zo strany Palawi. Potvrdenie môže byť vykonané písomne, sms, e-mailom, on-line objednávkovým formulárom alebo telefonicky.
  4. Zmluvní partneri sú Palawi a klient. Pokiaľ služby objednávala tretia osoba /sprostredkovateľ/, voči Palawi je povinnou /zmluvnou/ stranou sám sprostredkovateľ, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
  5. V prípade skupinových alebo pravidelne opakujúcich sa objednávok môžu zmluvné strany uzavrieť písomnú rámcovú zmluvu s tým, že dohody dojednané v tejto zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP. Platnosť VOP však tým nie je dotknutá. To platí aj v prípade individuálnych písomných zmlúv.
  6. Ďalší prenájom prenechaných miestností ako aj ich používanie na iné účely, resp. na iné účely ako bolo dohodnuté v zmluve, vyžadujú predchádzajúci písomný súhlas Palawi.

III. Služby – individuálni klienti

  1. Palawi je povinné poskytnúť klientovi priestor a nástroje na realizáciu predmetnej služby
  2. Ak sa klient nedostavil na čerpanie objednanej služby a neospravedlnil sa vopred, peňažné prostriedky sa nevracajú, považujú sa za čerpané.
  3. Klient je povinný pri čerpaní služieb akékoľvek prípadné nedostatky, nezrovnalosti alebo výhrady ihneď po ich zistení nahlásiť priamo na mieste, resp. bezodkladne mailom na kurzy@japonskáikebana.sk.
  4. Klient je povinný rešpektovať, že Palawi vzhľadom k poskytovaným službám sú zónou pokoja. Klient sa nemá správať hlučne a vypnúť si svoj mobilný telefón. V prípade zníženia komfortu služieb ostatných klientov, nedodržaním tohto bodu si Palawi vyhradzuje právo na náhradu škody.
  5. Využívanie služieb pod vplyvom akýchkoľvek omamných látok.
  6. Palawi je povinné poskytnúť klientovi priestor na uloženie bežných osobných vecí (oblečenie, obuv)
  7. Palawi nezodpovedá za stratu, zneužitie, poškodenie alebo odcudzenie cenných predmetov (šperky, drahé kovy, ceniny, hotovosť atď.
  8. Palawi nezodpovedá za prípadné zranenia spôsobené neakceptovaním pokynov alebo vlastnou nepozornosťou.

IV. Služby – skupiny

  1. Ak nie je uvedené v týchto VOP inak, platia podmienky ustanovenia Čl. III. VOP. Aj pre skupiny V. Ceny za poskytované služby a platobné podmienky
  2. Klient je povinný zaplatiť za poskytnuté služby dohodnutú cenu, to platí aj pre služby, ktoré Palawi poskytlo na základe výslovnej požiadavky klienta tretím osobám.
  3. Dohodnutá je cena, ktorá je uvedená na webstránke www.japonskaikebana.sk a v potvrdení rezervácie.
  4. Ceny uvedené v cenníku Palawi sú konečné.
  5. K zmene ceny môže Palawi pristúpiť vtedy, ak klient dodatočne zmení so súhlasom Palawi
  6. Počet a rozsah rezervovaných služieb.
  7. Palawi je oprávnené pri uzavretí zmluvy žiadať platbu vopred.
  8. Ak sa nedohodne vopred inak, podkladom pre vyúčtovanie objednaných a využitých služieb zo strany klienta je daňový pokladničný doklad , ten musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi SR.
  9. Platba je možná len platbou na účet uvedený na webstránke: japonskaikebana.sk

V. Podujatia

  1. Na zabezpečenie a riadnu prípravu podujatia je jeho organizátor povinný oznámiť Palawi konečný počet účastníkov najneskôr 10 pracovných dní pred konaním podujatia.
  2. V prípade zmeny rozsahu poskytovaných služieb na žiadosť klienta, Palawi poskytne navýšenie rozsahu poskytovaných služieb podľa vlastných možností, s tým, že k takejto požiadavke pristupuje so starostlivosťou riadneho obchodníka. Na zvýšenie rozsahu poskytovaných služieb však klient právny nárok nemá.
  3. Organizátor podujatia a jeho objednávateľ sú povinní spoločne a nerozdielne zaplatiť za služby objednané zo strany účastníkov podujatia nad dohodnutý rámec celkovej kalkulácie.
  4. Inzeráty v novinách alebo iné zverejnenie v médiách /tlačových, elektronických ap./, reklamy a oznamy určené širokej verejnosti, , ktoré by mohli poukazovať na akýkoľvek vzťah k Palawi, prípadne sú spôsobilé poškodiť dobré meno Palawi alebo parazitovať na jeho povesti, vyžadujú predchádzajúci výslovný, písomný súhlas Palawi.

VI. Odstúpenie, zrušenie objednávky. Storno podmienky

  1. Klient má právo stornovať objednané služby alebo podujatie.
  2. Pri stornovaní objednaných podujatí a služieb náleží Palawi odškodnenie vo forme storno poplatku, ktorý je určený percentuálnou časťou stanovenej ceny služieb alebo podujatia, v závislosti od množstva osôb, pre ktoré je dojednané podujatie /služby/ a časového úseku, ktorý uplynul odo dňa stornovania služby alebo podujatia a plánovaného začiatku poskytovania služieb alebo podujatia.
  3. Pokiaľ nie je stanovené alebo dohodnuté inak, storno poplatky určované z ceny služieb alebo podujatia u individuálnych klientoch sú nasledovné:
    Ak individuálny klient nezruší objednaný termín:
    a. 14 dní vopred storno poplatok je vo výške 20% z hodnoty objednanej služby,
    b. 7 dní vopred 50%,
    c. 48h vopred 80%, objednaného termínu sa nezúčastní 100%
    Objednaný termín je možné zrušiť prostredníctvom sms alebo mailu na kurzy@japonskaikebana.sk
     
  4. Pri externých podujatiach na dodávateľskej báze je Palawi oprávnené účtovať nasledovné storno poplatky:
    a. stornovanie medzí 20. – 30. dňom pred plánovaným začiatkom poskytovania služieb alebo podujatia 30 % predpokladanej ceny
    b. stornovanie medzí 10. – 19. dňom pred plánovaným začiatkom poskytovania služieb alebo podujatia 50 % predpokladanej ceny
    c. stornovanie 9 a menej dní pred plánovaným začiatkom poskytovania služieb alebo podujatia 100 % predpokladanej ceny
  5. Náklady na objednané technické zariadenia pre potreby zabezpečenia podujatia v rozsahu nákladov, ktoré už Palawi vznikli a nebolo ich možné pokryť iným využitím, hradí klient v plnej výške.
  6. Pri nákupe online darčekového certifikátu je spotrebiteľ oprávnený aj bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa zajúpenia/ uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.

VII. Darčekové certifikáty

  1. Darčekové certifikáty je možné si zakúpiť prostredníctvom:
    a/ mailu: kurzy@japonskaikebana.sk Doručenie je poštou po prijatí platby na účet alebo mailom v Pdf.formáte v zmysle dohody mailom alebo telefonicky.
    b/ okamžite na prevádzke Palawi asia spa, Smrečianska 41, Bratislava a to denne počas otváracích hodín 10-21h. Platba je na účet Palawi Club
  2. Platnosť darčekových certifikátov je pol roka od zakúpenia.
  3. Klient, ktorý bude chcieť čerpať službu uvedenú na DP alebo e-DP je povinný vopred si preveriť dostupnosť termínu prostredníctvom mailu kurzy@japonskaikebana.sk a uviesť číslo DP pri objednávke za účelom kontroly úhrady za uvedenú DP. Preukázať týmto poukazom v deň čerpania služby. Zmena služby uvedenej na DP je možná dohodou. Vyššiu hodnotu klient dopláca, nižšia hodnota sa nekompenzuje.
  4. Výmena DP/e-DP za hotovosť ani prevod na kredit s bonusmi nie je povolená.

VIII. Benefitné systémy

Podmienky využitia Naj a Enjoy zážitkov:

  1. Klient si môže uplatniť iba platný Voucher Najzážitky alebo Enjoy zážitky.
  2. Klient je povinný sa v dostatočnom predstihu informovať o dostupnosti termínu na čerpanie služby a uviesť číslo Voucheru/ Darčekovej poukážky mailom na kurzy@japonskaikebana.sk
  3. Klient je povinný priniesť a odovzdať Voucher Najzážitky alebo Enjoy zážitky pri čerpaní služby.
  4. Z Voucher Najzážitky alebo Enjoy zážitky sa nevydáva ani sa nemôže premeniť za finančnú hotovosť.
  5. Voucher Najzážitky alebo Enjoy zážitky nemožno kombinovať s akciami

IX. Odstúpenie od zmluvy zo strany Palawi

  1. Palawi je oprávnené odstúpiť od zmluvy(objednávky) v prípade, že bola dohodnutá rezervácia s povinnosťou zálohovej platby a klient túto platbu nerealizoval.
  2. Minimálny počet účastníkov na kurzoch japonskej ikebany sú 4 osoby, Palawi je v prípade nenaplnenia počtu účastníkov navrhnúť klientovi náhradný termín.
  3. Palawi je tiež oprávnené odstúpiť od zmluvy v prípade, ak:
    a. bolo toto právo dohodnuté s klientom z dôvodov uvedených v zmluve,
    b. klient netrvá na plnení zo strany Palawi,
    c. klient má voči Palawi neuhradené už splatné záväzky,
    d. pri rezervácii bola dohodnutá platba vopred alebo zálohová platba a klient svoj záväzok včas nesplnil,
    e. sa vyskytli okolnosti, za ktoré Palawi nezodpovedá (napr. vyššia moc, choroba, atď,...), ktoré robia plnenie zmluvy nemožným,
    f. služby alebo podujatie boli rezervované uvedením nepravdivých, zavádzajúcich alebo nesprávnych údajov klienta alebo iných podstatných skutočností,
    g. má Palawi opodstatnený dôvod domnievať sa, že využitie služieb by mohlo ohroziť riadny priebeh kurzu, bezpečnosť alebo vážnosť Palawi voči verejnosti
    h. má Palawi opodstatnený dôvod domnievať sa, že poskytnutie služieb by mohlo ohroziť zdravie, bezpečnosť alebo dobré mravy ostatných klientov a klienta samotného.
    i. Palawi má právo odmietnuť poskytnúť služby, ak je zjavné, že je pod vplyvom akýchkoľvek omamných látok

X. Zodpovednosť za škodu

  1. Za klenoty, drahé kovy, peňaženky a iné cennosti, odložené v priestoroch konania kurzu Palawi nezodpovedá.
  2. Palawi nezodpovedá za úrazy v priestoroch konania kurzu v prípade nedodržania pokynov, resp.vlastnou nedbanlivosťou účastníkov, ibaže ku škode došlo zo strany Palawi v dôsledku jeho hrubej nedbanlivosti alebo úmyslu.
  3. Za škody spôsobené na zariadení a vybavení v priestoroch kurzu zo strany klienta, má Palawi nárok  si pýtať primeranú náhradu škody.

XI. Osobitné ustanovenia

  1. Fajčenie je v celých priestoroch konania kurzu zakázané.
  2. Do priestorov konania kurzov nesmú byť vnesené žiadne látky nebezpečnej povahy /výbušniny a strelivo, žieraviny, jedy alebo toxické látky, infekčné alebo rádioaktívne materiály.
  3. Nájdené veci v priestoroch konania kurzu sa posielajú ďalej len na žiadosť klienta. Tieto veci sa uskladňujú maximálne šesť mesiacov. Po uplynutí tejto doby predmety so zjavnou hodnotou budú odovzdané príslušným orgánom.

XII. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  2. Pokiaľ by jednotlivé ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok boli alebo by sa stali neúčinnými alebo neplatnými, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Klienti pri realizácii objednávky potvrdzujú súhlas s týmito platnými všeobecnými obchodnými podmienkami Palawi. Palawi si vyhradzuje právo na zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia všeobecných obchodných podmienok je splnená ich umiestnením na stránke www.japonskaikebana.sk.